Секція 2. Гуманітарна освіта



  1. Багрій Юлія Іванівна (СЗОШ №1) Формування комунікативної компетентності учня на уроках англійської мови з застосуванням технології розвитку критичного мислення
  1. Гуськова Катерина Валентинівна (СЗОШ №1) Реалізація компетентнісного підходу через співпрацю «вчитель-учень»
Стаття: https://goo.gl/mli3z2
  1. Марковська Наталія Василівна (НВК №3) Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті
  1. Ткачук Людмила Григорівна (НВК №3) Інноваційні освітні технології та розвиток комунікативних компетенцій учнів у вивченні англійської мови  
  1. Шех Ольга Володимирівна (СЗОШ №5) Формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови
  1. Бояршинова Світлана Іванівна (СЗОШ №5) Фентезі на уроках зарубіжної літератури
  1. Горобець Інна Сергіївна (ЗОШ №6) Розвиток комунікативної компетенції на уроках німецької мови як другої іноземної
  1. Матковська Тетяна В’ячеславівна (ЗОШ №7) Використання особистісно зорієнтованих технологій на уроках української літератури
  1. Полюх Алла Станіславівна (ЗОШ №7) Ігрова діяльність на уроках англійської мови як один із основних видів інноваційних технологій
  1. Цимбал Тетяна Петрівна (ЗОШ №7) Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови в початковій школі
  1. Андрейцева Н.М. (НВК №8) Підвищення мотивації  учнів до мовної активності на уроках англійської мови
  1. БєлєвичІ.М. (НВК №8) Засоби формування колаборації учнів, батьків та вчителя англійської мови
13.  Мельник С.М. (НВК №9) Збагачення словникового запасу на уроках української мови за допомогою різноманітних методів і прийомів
  1. Янюк О.Б. (НВК №9) Особливості навчання  англійській мові  в 1-4 класах
  1. Ковальська Н.В. (НВК №9) Інноваційні педагогічні технології в навчанні англійської мови
  1. Дубінська Наталія Вікторівна (ЗОШ №11) Розвиток творчої особистості  шляхом використання інноваційних технологій як невід’ємна частина формування літературної компетентності учня
  1. Бринюк Світлана Олександрівна (ЗОШ №12) Шляхи формування соціокультурної компетентності на уроках української мови та в позаурочний час
Відео:
  1. Бурдельна Л.П. (НВК №14) Розвиток творчої діяльності учнів через монологічне та діалогічне мовлення на уроках англійської мови
Відео:
  1. Іванів Любов Костянтинівна (ЗОШ №16) Інтегровані уроки української мови та літератури: проблемний підхід
  1. Семенюк Наталія Анатоліївна (ЗОШ №16) Формування читацьких компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури
  1. Вільчанська Неоніла Леонідівна (ЗОШ №16) Формування комунікативної компетентності засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови
  1. Пасімішина Світлана Миколаївна (ЗОШ №16) Створення комунікативних ситуацій на уроках англійської мови як засіб розвитку соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції школяра
  1. Кайдалова Лілія Володимирівна (ЗОШ №16) Сучасний урок української літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи
  1. Ткачук Олена Володимирівна (ВЗОШ) Впровадження компетентінсного підходу на уроках української літератури
  1. Швець Юлія Степанівна (ВЗОШ) Використання інноваційних технологій для формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури

Комментариев нет:

Отправить комментарий