- Багрій Юлія Іванівна (СЗОШ №1) Формування комунікативної компетентності учня на уроках англійської мови з застосуванням технології розвитку критичного мислення
- Гуськова Катерина Валентинівна (СЗОШ №1) Реалізація компетентнісного підходу через співпрацю «вчитель-учень»
- Марковська Наталія Василівна (НВК №3) Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті
- Ткачук Людмила Григорівна (НВК №3) Інноваційні освітні технології та розвиток комунікативних компетенцій учнів у вивченні англійської мови
- Шех Ольга Володимирівна (СЗОШ №5) Формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови
- Бояршинова Світлана Іванівна (СЗОШ №5) Фентезі на уроках зарубіжної літератури
- Горобець Інна Сергіївна (ЗОШ №6) Розвиток комунікативної компетенції на уроках німецької мови як другої іноземної
- Матковська Тетяна В’ячеславівна (ЗОШ №7) Використання особистісно зорієнтованих технологій на уроках української літератури
- Полюх Алла Станіславівна (ЗОШ №7) Ігрова діяльність на уроках англійської мови як один із основних видів інноваційних технологій
- Цимбал Тетяна Петрівна (ЗОШ №7) Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови в початковій школі
- Андрейцева Н.М. (НВК №8) Підвищення мотивації учнів до мовної активності на уроках англійської мови
- БєлєвичІ.М. (НВК №8) Засоби формування колаборації учнів, батьків та вчителя англійської мови
13. Мельник С.М. (НВК №9) Збагачення
словникового запасу на уроках української мови за допомогою різноманітних
методів і прийомів
- Янюк О.Б. (НВК №9) Особливості навчання англійській мові в 1-4 класах
- Ковальська Н.В. (НВК №9) Інноваційні педагогічні технології в навчанні англійської мови
- Дубінська Наталія Вікторівна (ЗОШ №11) Розвиток творчої особистості шляхом використання інноваційних технологій як невід’ємна частина формування літературної компетентності учня
- Бринюк Світлана Олександрівна (ЗОШ №12) Шляхи формування соціокультурної компетентності на уроках української мови та в позаурочний час
Відео:
- Бурдельна Л.П. (НВК №14) Розвиток творчої діяльності учнів через монологічне та діалогічне мовлення на уроках англійської мови
Відео:
- Іванів Любов Костянтинівна (ЗОШ №16) Інтегровані уроки української мови та літератури: проблемний підхід
Стаття:https://docs.google.com/document/d/15Fw0NDw_bflj8JdTm6eVBDgvQlqgwzlnZD3zUXl9bPg/edit?usp=sharing
- Семенюк Наталія Анатоліївна (ЗОШ №16) Формування читацьких компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури
Стаття:https://docs.google.com/document/d/1nqUs7DWy3cInkpQ0P1eeJ_svr0pF2dMKbv_fwMfRWvo/edit?usp=sharing
- Вільчанська Неоніла Леонідівна (ЗОШ №16) Формування комунікативної компетентності засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови
- Пасімішина Світлана Миколаївна (ЗОШ №16) Створення комунікативних ситуацій на уроках англійської мови як засіб розвитку соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції школяра
- Кайдалова Лілія Володимирівна (ЗОШ №16) Сучасний урок української літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи
- Ткачук Олена Володимирівна (ВЗОШ) Впровадження компетентінсного підходу на уроках української літератури
- Швець Юлія Степанівна (ВЗОШ) Використання інноваційних технологій для формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури
Комментариев нет:
Отправить комментарий